S A en Partners staat u als burger van een EU-/EER-land of Zwitserland bij tegen betaling van een vaste prijs in abonnementsvorm. Wij hanteren 3 pakketten waaruit u kunt kiezen. Naast ondernemers die actief zijn binnen de sector Goederenvervoer over de weg (beroepsgoederenvervoer, geen verhuizingen) en de transportbranche kunnen ook de partners van deze ondernemers met diverse financiële vraagstukken bij ons terecht. Dit maakt S A en Partners dan ook veel meer dan alleen een administratiekantoor of boekhouder. De ondersteuning vanuit S A en Partners duurt minimaal 2 jaar.
Daarnaast rekenen we voor losse opdrachten een prijs op basis van een vooraf gemaakte prijsafspraak. Hierdoor weet u precies waar u aan toe bent. Na ondertekening van het toestemmingsformulier en de opdrachtbevestiging gaan we voor u aan de slag.
De afhandeling van bezwaren tegen de belastingdienst, gemeente, IND of het UWV of bijvoorbeeld het schrijven van een ondernemingsplan of de afwikkeling van de communicatie met uw advocaat kunnen een lang proces zijn waardoor we genoodzaakt zijn om kosten in rekening te moeten brengen. In het geval van ondernemingsplannen dient er ook een marktonderzoek te worden gedaan. Hieraan zijn kosten verbonden.
Maar ons doel is om u als burger van een EU-/EER-land of Zwitserland te helpen en daarom werken we transparant. Het verschilt dus per dienst welk tarief u dient te betalen, maar we beginnen altijd eerst met een gratis intakegesprek om de klantbehoefte te bepalen. Verder kunnen ondernemers onze kosten en de btw verwerken in de boekhouding en deze voor een deel terugvragen bij de belastingaangifte, waardoor de kosten ook voor ondernemers laag zullen uitvallen.